Aktiviteter för event, konferens och after work

Välkommen till en mötesarena som andas innovation och kreativitet, där möjligheterna är många, den hållbara maten en upplevelse och aktiviteterna unika.

Man som sitter i en dome med glasögon

Wisdome

Gör dig redo att utforska världen i interaktiv, omslutande 3D. I Wisdome Stockholm tar vi dig längre bort, djupare ned och närmre inpå än du någonsin tidigare varit.

Läs mer om domeupplevelsen
No description found for the image kodjakten-tekniska-1024x576

Kodjakten

Vill du uppleva mer än endast en utställning och samtidigt få chansen att utmana kollegorna i en teambuiding aktivitet, så är Kodjakten svaret för dig och ditt företag.

Utforska Kodjakten

Två glada kvinnor som skrattar. Ena kvinnan tittar rakt in i kameran med ett brett leende.

Quiz Battle

Ta teambuilding till nästa Quiz Battle som är en skräddarsydd aktivitet för Tekniska museets utställningar.

Utforska Quiz Battle

No description found for the image visningar-i-vara-utstallningar-1024x576

Visning i utställningar

Boka en visning i något av våra interaktiva utställningar som berör alltifrån framtidens hållbara stad, AI och spelutveckling till ett av museets gömda skatter – LM Ericssons minnesrum.

Upptäck alla visningar

No description found for the image walk-and-talk-1024x577

Walk & Talk

Ett tidlös koncept som Walk & Talk kan verkligen få ett lyft i Djurgårdens idylliska natur. Kombinera mötet eller konferensen med en promenad i en naturskön miljö längs vattnet.

Utforska Walk and Talk

No description found for the image lego-robot-1024x576

Workshop med robotprogrammering

Här får ni en alldeles unik äventyrsupplevelse där hela teamet får testa att programmera Legorobotar som ska utföra olika uppdrag.

Utforska robotprogrammering

kvinna i workshop skrattar och ler brett medan hon håller i en penna

Workshop: bygg hållbara konstruktioner

En rolig aktivitet och workshop för teambuilding är att bygga hållbara konstruktioner med hjälp av ett flexibelt och pedagogiskt material.

Utforska hållbara konstruktioner

folkmassa som minglar

Abonnera en utställning

Nu kan du och ditt sällskap abonnera en utställning på kvällstid – då kan ni i lugn och ro uppleva och utforska utställningen på egen hand.

Mer om hur du kan abonnera en utställning

Senast uppdaterad 1 mars 2024.