Vinn en dag med Beppe Singer

Nu har din klass chansen att följa med Beppe Singer till Tekniska museet för en dag fylld av upptäckarglädje, nyfikenhet och bus. Samtidigt bidrar ni till Musikhjälpens viktiga insats mot människohandel.

Beppe i hatt och slajm i handen
Foto: Petter Johansson

Tillsammans med Beppe och museets pedagoger testar ni roliga, tankeväckande och hållbara saker tillsammans.

Upplevelsen gäller en skolklass och två pedagoger/personal (max 32 personer). Lunch på museet ingår. Upplevelsen passar bäst för elever i årskurs 4-6.

Datum och tid bestäms i samråd med vinnaren, vinsten kan utnyttjas till och med 31 december 2018. Upplevelsen gäller en skolklass, observera att du som tävlar måste representera en skola eller klass för att kunna vinna. Resa och boende ingår inte.

Tävla genom att stödja Musikhjälpen

I år deltar Tekniska museet i Musikhjälpen tillsammans med Beppe Singer. Det känns fantastiskt kul men också otroligt viktigt. I årets upplaga av Musikhjälpen uppmärksammas människohandeln som är ett verkligt och obehagligt hot mot vår frihet.

För 50 kronor kan klassen vara med och stötta det viktiga arbetet för att se till så att INGA barn hålls mot sin vilja i fruktansvärda förhållanden. Samtidigt är ni med i utlottningen av en heldag med Beppe hos oss på Tekniska museet.

Delta i Musikhjälpen